fredag 26. august 2011

Kontakt

Som foreldre ønsker en å vite hva som skjer med sine håpefulle!
...derfor en lang dag - natt - dag... mens jeg blir mer og mer urolig!
For jeg får ikke tak i StoresøsterNaturligvis!







Jeg vet at hadde noe vært galt, hadde jeg fått beskjed...men likevel...!

Blir jo urolig når det ikke kommer inn noen svar på melding! Vanligvis er StoresøsterNaturligvis en av de som svarer innen 10 sekund! Men nå ingen melding, ingen aktivitet på Facebook og ingen innlegg på bloggen hennes....

Etter 36 timer får jeg endelig tak i StoresøsterNaturligvis!
Åååå så deilig å høre stemmen hennes, og hun forteller ivrig om alle opplevelsene så langt!

Jeg blir glad og ser henne forran meg; i samspill med andre flotte ungdom fra hele verden!
....

Hjemme føles det tomt - og jeg finner StoresøsterNaturligvis sitt nøkkelknippe som illustrerer og bekrefter hennes personlighet, og hvem hun er:

C-    for Celina
Elg - for natur, skogenskonge, jeger og Norge
Eiffeltårnet- for Paris og Frankriket
Man.U klubbmerke - Emblemet til fotballklubb i hennes "hjerte"
Legomann - for leken, utforsking og barnet
Nøkler - for makt, at livet ikke er fullkommet med kun en del - makt til å binde og til å løsgjøre!









tekst hentet fra gågata i Lillehammer

Ettersom det var rodde han gjorde
såg han heile tida det
det han reiste ifrå
Terje Vesaas


 
*****MorNaturligvis*****

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...