tirsdag 23. august 2011

...det nærmer seg....!

Det er nå en merkelig stemning i hele huset! Alle er vi i et slags vakum! Vi vet at om noen få dager bare, så har StoresøsterNaturligvis dratt!






Og det er kanskje 10 måneder til vi ser henne igjen!
10 måneder er lenge, selv om jeg vet det går fort!
Tiden går fort - det er jo litt av min utfordring i dette!

Min lille datter!
Min prinsesse!
Min skatt!
Min dyrbare!

Som ikke er liten lengre, og som ikke er "min"! Hun har vokst seg til en stor personlighet og til sin egen!

Dette er ikke enkelt - hun vil alltid være min! Men jeg må innse at jeg må "dele" på henne!
Gi henne vinger slik at hun kan fly!
Ikke holdes igjen men slippes ut!
Slik at hun får frihet - frihet til sitt eget liv!
Vi kan ikke holde fast, selv om vi ønsker det!

Våre barn har vi bare til låns!

Adskillelse er en prosess! En sammensatt prosess vi alle foreldre må gjennom! Dette vet jeg! Og dette har jeg kjent på og opplevd før! Men det blir av den grunnen ikke enklere eller mindre!

Vi har forskjellige måter å vise og føle dette på!
Brødrene viser det mest ved å "kampere" om plassen i StoresøsterNaturligvis sin seng!



*****MorNaturligvis*****






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...