mandag 21. mars 2011

Lørdag:)

Lørdag våkner vi av rypesteggen som "skrætjer" noen meter unna teltet! Vi ser ut på et strålende vær:)
Etter frokost, var det på tide å ta morgenkaffen på isen!
Nå gjelder det bare å finne igjen grunnen hvor RØYA står!


Ingen fare med at det er dårlig is! Og GPS har rett - grunna var høvelig peilet inn i fjor! Og den første røya får jeg, men i det samme øyeblikk får FarNaturligvis sin! (litt mindre den da!)





Der sitter vi - med sola midt i mot! Og skjønner ikke hvorfor folk i dag går i flokk over Birkken - når det er andre steder en kan være i en så deilig ro! FarNaturligvis er litt mer utålmodig, mens jeg sitter "pal" og nipper pilkestikken opp og ned - så går han seg en tur! Og da han kommer tilbake får jeg en enda større! Så stor at når jeg drar den opp detter jeg på ryggen og FarNaturligvis ler! Pen fisk på Lille Vonsjøen ihvertfall og flott natur!


Middagen blir fortært ute og tilberedt på bål! Aldri har fjorland smakt bedre!


Så mens måne lyser på oss og vi filosoferer over hvor heldige vi er som får oppleve dette, og de største
"utfordringene" for natten er temperaturen og om vi blir vekket av rypestegg eller om det også vil traske en jerv rundt telte vårt i natt - så kjenner vi at roen er deilig for både kropp og sjel!


Før vi blunder legges planen videre for morgendagen:)
*****MorNaturligvis*****

Location:Lille vonsjøen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...