mandag 21. februar 2011

Vinterferie.... Første del...

Da har vi startet på vår etterlengtet vinterferie!
Ikke alltid ting går etter planen!
Ferie har vi,
                       på hytta er vi
                                       og til Røros kom vi lørdag!

Men da stoppet det opp for MorNaturligvis!



FarNaturligvis fikk sin etterlengtede topp-tur til Sølen 1756 moh, 
skitur i flott natur og fantastisk vær! 




8 timer og med høydeforskjell på 1135 meter  kom han tilbake, 
med et par nye gnagsår, 
nye bilder 
og triumf over et nådd mål denne vinteren! 
Så bra:)

Mens jeg ble liggende i senga med feber, verk i hode, hals og ledd!
Hjelpemidler når feber og vond hals slår inn!


Med feber, tror jeg at jeg skal dø....da greit med en bok om å leve!



Jeg hadde virkelig gledet meg til denne ferien,











og som jeg lengter etter å være ute og leke!
men med feber og dårlig form, er det best å se på de andre gjennom vinduet!

og  jeg håper for egen del resten blir bedre!



 *****MorNaturligvis*****

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...