mandag 14. februar 2011

Alle Hjertens Dag



Jeg hadde absolutt ikke glemt min kjære SøsterNaturligvis sin gave til meg i går! Hun kom bare litt sent hjem etter en helg med sin kjæreste - men da hun kom ble det klem(mer) og gave til Mor!
Den søte hjertelykten i front fikk jeg av jenta mi!
 Så koselig at hun ordner noe selv - en lykt med hjerte - smelter et morshjerte :)


ALLE HJERTENS DAG,                 
KJÆRLIGHETENS DAG <3 
            eller "Valentines day", 
som den heter andre steder i verden! 
Jeg vet at noen er imot denne dagen - har nok hørt påstander som "kommersielt", "tull", "påskudd fra handelstanden".... tja eller nei? Ikke enig jeg! Jeg liker å vise at jeg bryr meg, i en ellers så hektisk hverdag er jo ikke det så enkelt! Derfor tror jeg vi trenger en påminnelse om at vi skal vise at vi bryr oss om andre! Og det trenger ikke være dyre "saker" eller store "greier"! Selvfølgelig er det jo hverdagen som teller, men det er jo koselig å føle seg elsket! Selv har jeg sendt hjemmelagde hjertekort med en liten søtsak til min mor, mine søstre og to av mine nære venner!

Mitt motto er: Den største gleden i livet er å gjøre andre glad :) 

Men selvfølgelig er det min mann og mine barn som står mitt hjerte nærmest og som jeg også har vist litt ekstra oppmerksomhet til  i dag! Jeg gjemte hjerter i jakke lommer og la en en sjokolade med påskrift : Always in my thoughts   with love i FarNaturligvis sin arbeids-sekk! 


Utpå dagen i dag ringte jeg han og spurte om han ville være med på date. Han hørtes litt overrasket ut, men veldig glad og svarte kjapt: "Ja!". Jeg hørte (nesten) at han smilte når jeg fortalte hva date'n besto av! Nemlig en skitur i Åsa straks etter middag! Dette er noe han virkelig liker - og hvorfor gjøre det vanskeligere enn som så?! Jeg spurte etterpå om han kanskje ville ut på kafé eller noe istedenfor, noe han avkreftet!  
Magisk blå time på Steinfjellet

Og da tid for et Alle Hjertens Kyss 



kaldt, stille og nydelig 

Fornøyd med meg selv etter en god plan ;)


Etter en lang, god skitur - med pudder-snø og minus 16 C, så ble det kaffe, varm eplekake og vanilje is med barna! Så det å bry seg om andre trenger ikke være avansert - det enkleste er ofte det beste :) 

*****MorNaturligvis*****

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...