tirsdag 1. januar 2013

Nytt år og nye muligheter

Da er 2012 historie!
og det er tid for ettertanke!

Det er alltid noe vi kan være misfornøyd,
noe vi kan angre på,
 noe vi burde ha gjort
eller noe vi ikke skulle ha gjort!

Og gjentatte ganger blir jeg lei av å høre av folk som fokuserer på det negative -
og hvordan folk bruker det StorebrorNaturligvis kaller Sosialemedier (les; Facebook) om å fortelle oss om at 2013 skal bli bedre enn 2012!
"I 2013 da skal jeg.....! "" La 2013 bli et bedre år enn 2012! "At 2013 blir mitt år!"

Jeg er faktisk fornøyd over 2012
over at vi bor i et fredlig land, har god helse og faktitisk kan få drømme og realisere oss selv!
Jeg ønsker å få takke for alle erfaringer
og alt det fantastisk 2012 gav meg og hele FamilienNaturligvis!

Dette vil jeg oppsummere med
10 gode grunner til at jeg er fornøyd med året 2012:

JEG HAR:
1 fantastisk mann
2 flotte hunder
3 utrolige barn
4 årstider å se tilbake på, med alle de fantastiske variasjoner dette innebærer!
5 venner (minst) som jeg kan tilbringe ei helg sammen med!
6 grunner til å være fornøyd med hverdagens virksomhet (kalt;jobb): Troen på barnet, samhold med kollegaer, levende humor, livsviktig vennskap, gjensidig respekt og enorme variasjoner!
7 turer til den "nye" hytta på Rensjøen!
8 fantastiske og uforglemmelige turer i 2012; Rendalen på langs, vintertur i Femundsmarka, telttur til Storsjøen, magisk overnatting under åpen himmel ved Nedre Ørsjøtjønna, padletur i Rogen og Femundsmarka, tur med Raumabanen, overnatting i Gransjøbekkbua og sledetur i Romjula:)
9 dager på kanotur
10 deilige år i ekteskap!

JEG GLEDER MEG OVER AT JEG HAR MULIGHET TIL Å OPPLEVE ET ÅR TIL MED ALLE MULIGHETENE SOM LIGGER FORAN OSS - her i nord!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...