lørdag 21. september 2013

"Babyshower"!

Noen har kanskje sett det på amerikanske filmer - eller hørt om "Babyshower"

Det handler om å "overdrysse", "overromple" og "overraske" den kommende MOR! Og gi gaver til henne og den lille som skal komme!

Og når jeg nå skal få gleden av å bli MORMOR, er det stas å kunne gjøre istand en babyshower for min "lille-baby" som nå er 20 år og skal bli mamma for første gang i slutten av oktober :)

De fleste gjestene som var invitert hadde måtte googlet "babyshower", og alle var med på å bidra til at denne kvelden ble uforglemmelig for min lille skatt StoresøsterNaturligvis!
Og selvsagt er det godt å ha ei venninne som er amerikansk, som kan både rådgi og veilede ei uerfaren "babyshower-vertinne"!

Min egen storesøster og jeg avtale med den kommende mamma'n at vi skulle ut å spise! Vi skulle hente henne kl 19..... og i bilen"oppdaget" jeg at jeg hadde "glemt" igjen lommeboken min hjemme! (noe som kunne vært realitet.....) Hjemme var alt klart - pyntet med blått,grønt og hvit til ære for den lille gutten som skal komme om 40 dager....

Da vi kommer hjem - gjaldt det å avlede vår hovedperson, slik at hun ikke skulle ser pynten i vinduene!
Før hun fikk beskjed om å bli med inn....da jeg hadde noe å vise henne! (hehe!)
Med bind foran øynene går hun inn i stuen hvor 8 spente gjester står musestille, før "blenderen" fjernes og hun ser venninner, tanter, mormor, svigermor og morsvenninne stå der rundt henne!

Jippi - vi klarte å overraske henne!

Overrasket, overromplet og overbegeistret - og festen kan starte med deilig mat, kaker, gaver, leker og babyshower-oppsatser!

En vellykket kveld - og nå er hun også offisielt høygravid! Men kun 40 dager igjen....
.... Jeg gleder meg!

Stolt kommende mormor!





























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...